28 Ocak 2016 Perşembe

Doğum Günü Hediyesi


Bir kova burcu kadınıyım ve Ocak ayı benim doğum günü ayım..Hiç bir özel güne önem vermem, hatta özel günleri saçma bulurum ama doğum günlerine çok önem veririm.  Çünkü doğum günlerini insanın hayatında yaptığı "ilk özgür seçim" olarak görüyorum. O yüzden de bence her insanın doğum günü özeldir. Bunu "Kışın Doğmak Zordur" adlı yazımda anlatmıştım.  (Bkz. Kışın Doğmak Zordur) 



Bu doğum günümde çok özel bir hediye aldım. Beni yansıtan bundan daha iyi bir hediye olamazdı heralde..

Bir kitap, içinde bir not ve bir de kolye..

Kitap, okumayı çok sevdiğim için,
kitap seçimi ise gezmeyi çok sevdiğim için
ve deniz kızı kolyesi de denize olan tutkum içindi...

Belki size de ilham olur diye paylaşıyorum. Doğum günlerinde sevdiklerinize onları yansıtan böyle küçük süprizler hazırlayabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder